Yüklə 4,87 Kb.
tarix03.08.2018
ölçüsü4,87 Kb.
#67080

Pentru ca sunt fan Antalya, desi am fost de 4 ori pana acum, anul trecut am indraznit sa fac plaja la sfarsitul lunii octombrie si am ales destinatia Hurghada, Egipt, pentru all inclusive, resort cu teritoriu mare si multe activitati posibile.

Desi initial sotul meu a fost de acord, cu doua luni inainte de plecare a inceput sa caute alte destinatii sa inlocuim Hurghada, auzise ca e foarte periculos si ca el nu merge la talibani! )) Norocul meu ca ma consultasem cu turoperatorul care are pachete pe aceasta destinatie, luasem legatura cu agentii de turism locale si mi-au explicat ca situatia este stabila, turismul pentru Egipt este foarte, foarte important si daca autoritatile romane au redeschis frontierele pentru aceasta destinatie, au considerat ca este in regula. Bineinteles, fiind o tara araba, intodeauna vor exista avertizari pe mae.ro. In plus aveam zeci de rezervari !

Hotarare finala…ne facem bagajele pentru Hurghada, ne documentam pentru excursiile optionale la care tineam foarte mult, pe 21 octombrie decolam cu charter Blue air, pachet rezervat prin agentia Princess Travel. Aveam deja 5 familii care aveau rezervare in aceeasi perioada si la acelasi TITATNIC PALACE 5* care ma asteptau in aeroport. Nu ne-am vazut in aeroport, dar am inceput o relatie d eprietenie din receptia hotelului.

4-5 restaurante cu mancare diversificata si buna, pentru pretentiosi este posibil sa nu fie suficient de diversificata insa.

Personal ok, camere ok, curate, decorate in stitlul lor, piscinele foarte curate, aqua parkul mediu, tobogane atat pentru adulti cat si pentru copii. Curatenie in camere zilnic, desi nu as fi avut nevoie, poate un pic ciudat mi s-a parut cum spala ei cateodata paharele la barul de la piscina, dar una peste alta, nefiind extrem de pretentiosi nu am gasit defecte majore la resort.

Iesire direct pe plaja, apa de 20 -30 cm, am mers cam 2 km si nu am reusit sa dau de apa mai adanca, iar seara cand e reflux, marea se retrage pentru 1 km.

Resort cu multa verdeata, rezervare la Restaurant A la carte Libanez am facut dar nu recomand, am coborat ulterior la restaurant bufet sa mancam.

Dupa ce am vizitat Hurghada si Cairo, am inceput sa iubesc mai mult Romania.

Recomand destinatia si hotelul daca il prindeti la un pret bun.