Comments A



Yüklə 289,54 Kb.
səhifə6/9
tarix07.01.2018
ölçüsü289,54 Kb.
#37270
1   2   3   4   5   6   7   8   9


126. mishu - ianuarie 20, 2008

daca m-as fi semnat mihai, probabil, in mintea unora as fi avut bun simt. daca m-as fi semnat cu intreg numele, adica muresan mihai, cu siguranta as fi castigat intreaga recunostinta din partea unor analfabeti. marele meu noroc este acela ca nu caut caii verzi pe pereti, ci ii desenez.


mishu@incomnion.hu

127. Adomnitei Stefan - ianuarie 20, 2008

Urmaresc atent ceea ce se intampla pe aceasta pagnina de internet si pe scena politica hunedoreana.Inca nu m-am dumirit unde este ruptura radicala dintre ceea ce trebuie sa fie Avram si ceea ce este.Neintelegand aspectul asta nu pot sa inteleg nici de ce este de condamnat ca Schiopu face cu Avram o echipa.Asa cum nu inteleg daca cumva Avram ar fi la alt partid acuzele la adresa lui ar fi aceleasi.Sau i se reproseaza (ce?) doar pentru ca este la PRM si nu face cinste doctrinei?Care sunt inadvertentele alea esentiale din cauza carora Avram ar trebui sa plece?



128. elena m. - ianuarie 20, 2008

Domnule x, “aprecierile deficitare” făcute de mine nu trebuiau adnotate. Interpretări pe seama lor se pot face în continuare, chiar dacă, deja, am dat nişte explicaţii. Eu consider că orice opinie exprimată este de bună credinţă şi că reflectă fidel puritatea sufletească a celui ce o exprimă. Lumea nu este monocromă, admite nuanţe de neghicit. Avînd această optică, nu văd de ce o anumită opinie se supraordonează alteia. Percepţia socială nu se argumentează în rigori matematice, chiar de vehiculăm adevărurile noastre absolute şi subiective. Acestea fiind zise, fără a-l desprinde pe Dorel Şchiopu din context, apreciez în mod pozitiv activitatea sa. Negreşit ambulanţa va fi apreciată de cei în nevoi independent de cît de neprincipial ar fi politicianul care a intervenit. Gestul lui are valoare pe verticală, independent de cît de netrebnic este Dorel Şchiopu. Ne lăsăm accidentaţi de felurite prezumţii şi eludăm decis bunurile de lîngă noi.


A te adresa cuiva cu termenul de aplaudac, este o insultă. Asta aţi făcut fără a acorda circumstanţele necesare.
Eu nu polemizez, intrasem aici doar să îl salut pe Dorel şi să îi urez succes. E o “greşeală” asumată.

129. jerry - ianuarie 20, 2008

Pentru ca e mason,domnule Adomnitei,ce este atat de greu de inteles.Pur si simplu,a fi nationalist nu concorda cu a fi mason,este ca si cum, prin absurd,Mantuitorul Iisus Hristos s-ar intovarasi cu satana.E destul de clar pentru cei care VOR sa vada esenta acestor discutii care treneaza de un anumit timp.Orice nationalist roman autentic nu poate colabora eficient pentru partidul si tara sa daca se lasa condus,chiar manevrat de oameni ca Avram care mimeaza nationalismul romanesc,care in spatele unor vorbe si actiuni aparent constructive,de fapt indeplineste ordinele Ocultei masonice,urmarile acestor actiuni vazandu-si “roadele” in timp…Oare chiar nu se poate invata din experienta tragica a celor care s-au lasat “incercuiti” si folositi de aceasta “hidra” masonica ?



130. jerry - ianuarie 20, 2008

Ce-am scris eu in comentariul 122 si ce s-a inteles din partea dumneavoastra ? Daca asta vreti sa intelegeti n-aveti decat,dar gresiti fundamental.A fi aplaudac este orusinos si condamnabil pentru oricine se preteaza la asa ceva pentru ca oricarui om nu trebuie sa-i ridici “statui”,sa-l idolatrizezi,daca o considerati insulta inseamna ca sunteti prea orgolioasa si nerealista.E bine sa vezi intotdeauna ambele parti ale paharului,si cea plina si cea goala.Sa treci cu vederea atunci cand un om greseste in relatiile cu altii-mai ales cand este o problema importanta ca acea discutata ,amicitia cu un mason-omitand si latura negativa,inseamna in cel mai bun caz,lipsa de obiectivitate. Nu consider ca Schiopu este un “netrebnic”,cum va exprimati dumneavoastra,dimpotriva e un om valoros,dar care este influentat negativ de catre unii oameni,din pacate…



131. Adomnitei Stefan - ianuarie 20, 2008

Fapte,nu vorbe.Eu nu gasesc o problema in apartenenta lui la ce o vrea.Care sunt acele fapte care slujesc Oculta Masonica si ce dirijeaza organizatia asta oculta in Hunedoara?Naty Meir si multi altii au fost dubiosi si tot nu s-au sinchisit nationalistii si au votat PRM.Cum in continuare vor vota PRM chiar daca Avram e… mason.Asta pentru ca in afara de PRM nici un alt partid nu a dat prea mult de inteles ca il intereseaza tarisoara noastra.E nefericit asa dar alternativa nu se prea vede.



132. jerry - ianuarie 20, 2008

Va inselati ,domnule Adomnitei,peremistii din judet,cei mai multi, nu vor mai vota PRM daca sunt condusi de un mason, o sa va convingeti in curand…Chiar si la nivel de tara,odata cu “cooptarea” unor “oameni” ca Nati Meir si “asumarea” Holocaustului s.a,s-a vazut ce priza la public mai are PRM,de la 21% in 2000 la 13% in 2004 si 4% in 2007.Chiar nu conteaza ca Oculta masonica dirijeaza din umbra tara si speranta care a fost PRM ? E absurd,tragic,fara a fi comic,domnule Adomnitei,inseamna ca nationalismul romanesc este pe “maini bune”…



133. Cristian - ianuarie 20, 2008

Chiar asa,sa ne bagam capul in nisip ca strutul si sa nu vedem realitatea? E oare pragmatic? De 18 ani Romania trece prin cele mai groaznice prefaceri economico-sociale,politice si moral-spirituale ! Avem si noi partea noastra de vina,ca popor ? Da,avem,pentru ca ignoram ceea ce nu este de ignorat:solidaritatea dintre noi.Nici nu mai avem nevoie de dusmani externi,ca ne mincam noi,unii pe altii,masonii,mafiotii,lichelele de orice rang,profita de slabiciunea noastra cea mai mare si ne rid in fata,ne sfideaza cit sintem de naivi,de creduli si dezbinati, ii mai punem si sa ne conduca,culmea spiritului mioritic.Totul porneste de la starea noastra de spirit,cauza cauzelor !



134. Adomnitei Stefan - ianuarie 20, 2008

Care sunt acele fapte care slujesc Oculta Masonica si ce dirijeaza organizatia asta oculta in Hunedoara?


Asta intrebam si speram ca mi se va raspunde concret.
Posibil sa aveti dreptate intr-o anumita directie.Aceea cu PRMul care nu va mai fi votat.Nu va mai fi votat nu de nationalisti,nu va mai fi votat pur si simplu.Pentru ca nationalisti nu exista sau sunt pe cale de disparitie.Nu e un prohod creditarea PRM,e realitatea sondajelor trucate sau nu.Eu voi vota in continuare PRM pentru ca inca mai cred.

135. tizzu - ianuarie 20, 2008

eu nu cred intr-o reteta a nationalismului si nici in aplicabilitatea unei astfel de retete. e motivul pt care in istoria acestui neam nu prea vad unde au stat ascunsi nationalistii de am dus-o atat de bine. paradoxal dar nu sunt nici un adept al globalismului actual… tot asa nu vad de ce ar fi poporul de vina pt atatea schimbari de macazuri ale politicienilor. e poporul de vina ca i-a fost inselata asteptarea sau de vina e adunatura care a inselat increderea votantilor! cetatean fiind nu am de unde sa stiu daca cutare isi va tine promisiunile. devin vinovat doar daca nu am sanctionat derapajele.



136. tizzu - ianuarie 20, 2008

“A fi nationalist in Romania europeana nu poate fi decat o datorie de onoare. A fi drept, de dreapta, inseamna a simti si a gandi romaneste.” Victor Roncea


http://www.ziua.net/display.php?data=2008-01-19&id=231968

137. Sevastian Rusu - ianuarie 20, 2008

Redau mai jos si acest fragment din articolul mentionat mai sus de tizzu si scris de Victor Roncea,pentru o mai serioasa reflectie asupra destinului nostru de romani:

” Un cuvant, venit din trecut, este la fel de actual si azi. Dr. Corneliu Dida despre perspectiva Unirii: “Intre timp, criza interna se adanceste. Iar fortele politice romanesti, ca si presa, au vreme pentru tot soiul de vizite, simpozioane, conferinte de presa, receptii, baluri sau scandaluri. Nu si pentru o serioasa dezbatere asupra reintregirii noastre la Prut. Intre formulele unui “nationalism” gaunos, vetust si de parada, exhibate inconstient la ocazii aniversare si insolenta intrebarii: “Ce va trebuie, ba, voua, unire?”, lansata de un ratat lider democrat, se casca adevarata dimensiune a problemei Unirii, aici in Romania, reintregirea la Prut trece prin adevarata renastere national - spirituala in Tara inca mutilata…” “

138. Sevastian Rusu - ianuarie 20, 2008

Reflectii:


Se face de zeci de ani o confuzie crasa intre nationalism, patriotism si sovinism. Nationalismul nu exclude patriotismul ci il contine,deoarece acela ce lupta pe front cu arma in mana pentru apararea granitelor tarii sale este patriot,deci el nu poate fi decit nationalist si nicidecum internationalist. Orice tara din lumea asta isi are propriile sale interese nationale si atata timp cit vor exista natiuni,nationalismul nu moare. Diferenta intre nationalism si sovinism consta tocmai in caile prin care iti vezi indeplinite interesele.Nationalistul isi poate satisface interesele si fara a avea sentimente de ura fata de alte popoare pe cand sovinismul presupune tocmai ura fata de altii.

139. Sevastian Rusu - ianuarie 20, 2008

Nationalismul romanesc n-a pierit si nu va pieri.Redau mai jos o poezie scrisa de un roman patriot,Jan Dinu, plecat la Portland,SUA :

PECETEA VREMII ROMANESTI

Suntem martorii prezentului nostru in timp.


Hai sa daltuim in memoria eternitatii ,
Patria romana a strabunilor, zidind !

Hai fratilor ai credintelor noastre


Fiti-ne alaturi, vegheati simtamintele
Pornite la drum, sa ne fie tzelul izbanda !

Bland e cugetul nostru crestin al iubirii,


Pregatind inimi curate luptei daruite implinirii.
Fiti stindardul sperantelor, in ruga de mult cautate,
In soapte, in ganduri, in jertfe mereu repetate !

Romane, Romane, Carpatii iti sunt o minune,


Destin oamenilor buni daruita podoaba,
Din a cerului cununa, aici pe pamant,
Codrii de vis, vai si campii neintrerupt roditoare !

Apele toate, Nistru, Tisa, Dunarea ajung


Infratite impreuna la mare.
Juramant avem sa pastram peste timp,
Ale noastre sfinte hotare !

Suntem martorii prezentului nostru in timp.


Hai sa daltuim in memoria eternitatii,
Patria romana a strabunilor, zidind !

140. AVRAM COSTEL - ianuarie 20, 2008

Vreau sa mi se puna diferite etichete dupa ce fac nu dupa ceea ce citim prin carti.As vrea si eu ca cei care nu sunt de acord cu mine sa-mi spuna exact ce am facut rau si eu nu stiu si poate ma pot corecta.


De aici si pana a pune numai diferite etichete unora sau altora neargumentate,fara a avea in spate sustinere cred ca este prea mult.Este pacat ca unii nu lasa nimic in urma in afara de a critica cand sunt musafiri bineveniti chiar si pe un blog al PRM Vulcan.
Domnule fost membru PRM ,sa discutam deschis ,ce ati facut concret pentru PRM si ce ar trebui sa faca un membru care acum indeplineste functia de presedinte interimar?
Concret care sunt acuzele reale, ca se pare ca deveniti foarte interesant………………daca nu altfel.Sigur voi tine seama de unele sugestii dar sa lasam faptele sa vorbeasca in activitatea mea.As minti daca as spune ca unele comentarii adresate mie nu imi convin dar cand esti persoana publica trebuie sa te impaci cu ele iar daca ele nu sunt tendentioase sa inveti din greseli.
Suntem o echipa in PRM cu care vrem sa atacam alegerile locale pentru a avea si rezultatele scontate.Daca vom reusi depinde de noi.
Pe curand….

141. Sevastian Rusu - ianuarie 20, 2008

Tocmai faptul ca faceti parte dintr-o structura anticrestina si antinationala,simpla prezenta in ea,dar si faptul ca acceptati sa fiti condus de o structura oculta, ESTE O MARE VINA,este un pacat capital in fata Celui de Sus,daca nu va indreptati,mai devreme sau mai tarziu veti simti mania Lui…


Nu stiu aceste lucruri numai din carti,dar si din realitatea de zi cu zi.Intreaga criza economica,sociala,politica,spirituala prin care trece Romania si lumea intreaga se datoreaza sarguintei maladive a organizatiilor oculte,printre care masoneria are un rol foarte important.Inainte de “a ataca” alegerile locale,incercati sa reveniti la MATCA CREDINTEI SI SPIRITUALITATII STRABUNE si apoi puteti fi impacat sufleteste in fata lui Dumnezeu si a celor pe care vreti sa-i reprezentati cu succes.
Fara a intra in detalii,eu sunt unul dintre cei care am pus bazele Filialei PRM Valea Jiului si a organizatiei PRM Lupeni,din proprie initiativa si din pur idealism.Toata munca de convingere politica nationalista, facuta ani la randul,chiar si dupa iesirea mea din PRM, imi da tarie in misiunea pe care o am ,de redesteptare national-civica a romanilor,in constientizarea lor fata de rolul mesianic pe care il au in fata lumii intregi.E mult lucru,e putin ?
Dumnezeu sa va lumineze calea de urmat !

142. jerry - ianuarie 20, 2008

Ce etichete i s-a pus lui Avram ? Ce tot vorbeste afectat ca si cum ar fi o nimica toata sa fii mason ? Domnul Sebi are dreptate,pacat ca unii nu acorda importanta cuvenita acestei “caracatite” care este masoneria care se “infrateste” si cu structuri de tip mafiot. Domnul Adomnitei vrea dovezi concrete in privinta rolului nefast al masoneriei pe plan judetean,national si mondial,dar se face ca nu stie ca industria judeteana a fost facuta praf la indicatiile “pretioase” ale Ocultei-cum sa aiba Romania o industrie puternica care sa-i permita o anumita autonomie decizionala?-iar finantele si alte proprietati precum si puterea politica in tara dar si in judet apartin/a apartinut in mare masura masonilor:Isarescu,Vantu,A.Nastase,P.Roman,C.P.Tariceanu,S.Frunzaverde,V.Babiuc s.a.,pe plan national iar A.Serafinceanu si Molot,actualul presedinte al Consiliului Judetean pe plan local dar in spatele lor se afla o intreaga increngatura mafioto-masonica.Ce doriti mai mult romanilor sa aflati? Deschideti bine ochii pana nu e prea tarziu !



143. Adomnitei Stefan - ianuarie 21, 2008

Desi in necunostinta de cauza,din cauza de principiu orice necunoscator poate fraterniza cu antimasonii invocand “argumentele” insiruite mai sus.Organizatiile secrete prin natura lor nasc invidii-suspiciuni-reactii negative.Din cauzele astea poate nici mie nu imi sunt simpatici masonii fie ei doar masoni de mucava-de duzina.Asa cum nici protestantii nu imi sunt simpatici pentru ca au continuat ruptura bsericii dar ii inteleg si sunt deseori motivati.Nu este suficient doar atat.Si nu intamplator intrebam…


Care sunt acele fapte care slujesc Oculta Masonica si ce dirijeaza organizatia asta oculta in Hunedoara?

144. jerry - ianuarie 21, 2008

Orice necunoscator poate fraterniza cu antimasonii pe baza argumentatiei mele? Ma uluiti domnule Adomnitei cu cerbicia de a nu recunoaste ca aceasta organizatie masonica judeteana face parte dintr-un intreg si actioneaza ca atare.Masoni de mucava? Va inselati,astfel de specimene nu au ce cauta intr-o structura rigida,dura si precisa prin modul ei de organizare. Iar faptele se vad si si se simt de mult timp:saracia,hotia,pangarirea valorilor spirituale si nationale,distrugerea deliberata a economiei,in fine decaderea morala ingrijoratoare constatata la tot pasul.Chiar nu se observa toate acestea? Conspiratia aceasta impotriva Romaniei,a Crestinatatii in general si a Ortodoxiei in special nu sunt fantasmagorii cum sunt tentati unii sa creada.Chiar credeti ca de nebuni si fara dovezi palpabile exista o intreaga literatura de specialitate pe aceasta tema a nocivitatii deosebite a masoneriei? Ce fapte concrete detasate de contextul general vreti sa vi le furnizez atata timp cat situatia social-economica,politica etc. a judetului se integreaza perfect in cea generala ,a tarii noastre si chiar mai mult?



145. Adomnitei Stefan - ianuarie 21, 2008

Care sunt acele fapte care slujesc Oculta Masonica si ce dirijeaza organizatia asta oculta in Hunedoara?



146. Svastian Rusu - ianuarie 21, 2008

Am sa va raspund eu,domnule Adomnitei la intrebarea adresata prietenului de idei,jerry,:


Toate faptele masoneriei sunt in desfasurare larga ,la scara mondiala,efectele se vad fara a trebui sa intram in detalii.Orice cetatean patriot si informat al unei tari poate vedea fara greutate efectele nocive ale activitatii Ocultei,acestea neputand a fi “defalcate” pe zone si pe indivizii care sunt masoni,fara a angrena intreaga responsabilitate a organizatiei masonice la nivel de tara,cel putin.De aceea insistenta dumneavoastra este fara obiect vizibil,deocamdata.Considerati ca trebuie sa asteptam pana cand “roadele” activitatii masonilor se vor vedea? Eu cred ca daca suntem nepasatori sau daca minimalizam pana la inocenta activitatea acestora, ne vom trezi ,ca dupa o “ploaie de meteoriti” in cadrul Noii Ordini Mondiale,scop bine definit si reprezentat in conceptia Ocultei iar intrebarile puse masonilor ulterior,de ce?,pentru ce?,cum? si altele vor fi tardive si vor avea efecte catastrofale asupra noastra.De aceea sa fim prevazatori si nu ignoranti in increderea noastra in nevinovatia apartenentei la masonerie.Chiar trebuie sa nu invatam din greselile si faptele trecutului ? Nu doresc prin aceasta sa spun ca nu poate exista o cale viabila de urmat,inclusiv in cazul domnului Avram Costel,ci cred ca dansul trebuie sa aleaga,pur si simplu,ori cu PRM,ori cu masoneria,alta cale verticala,nobila si crestina in acelasi timp nu cred ca exista si daca renunta la masonerie,s-o faca total,definitiv si sincer si apoi sa-si puna energia creatoare in slujba Neamului Romanesc .
Va salut cu respect,
Sebi

147. Sevastian Rusu - ianuarie 21, 2008

Va recomand un articol interesant din Tricolorul:


http://www.ziarultricolorul.ro/eveniment.html?aid=12106

148. Adomnitei Stefan - ianuarie 21, 2008

Discursul dumneavoastra ca si cel al prietenului de idei ramane intr-o zona abstracta asemanandu-se cu proorocirile despre sfarsitul lumii.Concret?Nimic.Eu nu ma pot ghida dupa astfel de preziceri indoielnice.De unde si “cerbicia” mea enervanta.De suspectat suspectez orice politician.Nu ridic piatra pana nu sunt convins.



149. Sevastian Rusu - ianuarie 21, 2008

Nu-i nimic abstract,domnule, se vede clar,or daca nu vreti sa depasiti acest stadiu al indoielii dvs. la cele afirmate despre rolul nefast al masoneriei este o optiune pe care v-o respect dar nu o imbratisez…



150. Adomnitei Stefan - ianuarie 21, 2008

Zicea Nae Ionescu ca Dumnezeu a lasat lumea fizica pentru ca si prostii sa perceapa senzorial ideile.Voiam ceva aproape de concret.Vehicularile pe subiectul masoneriei sunt variate si alunecoase.Iar Noua Ordine Mondiala,New Age…



151. Sevastian Rusu - ianuarie 21, 2008

E drept ca orice afirmatie a mea,a dvs,a altora,poate fi taxata ca subiectiva in lipsa unor probe palpabile,argumentatia bazata pe convingeri personale poate fi necredibila,dar,totusi,trebuie sa recunoastem ca exista o uriasa cantitate de informatie in legatura si cu activitatea organizatiilor oculte,nu numai despre masonerie,care trebuie valorificata ,analizata si sintetizata temeinic de cercetatori profesionisti. Sunt convins ca exista si “piste” corecte in aflarea unor adevaruri ocultate legate nu numai de Oculta dar si de cercetarea in ansamblu a trecutului omenirii ce pot explica si aparitia,dezvoltarea si desfasurarea activitatilor primelor organizatii oculte(de ex.Fratia Sarpelui),cine si cu ce scop au creat astfel de organizatii.Pana una alta, ne lovim mereu de aparente “coincidente” istorice care ne bulverseaza existenta si ne indeamna sa fim circumspecti,cel putin pe mine, in corectitudinea si atasamentul fata de Romania a masoneriei si altor ordine si organizatii secrete(discrete).Ma intreb si va intreb,din perspectiva romanului traitor la inceput de sec.XXI,cum considerati actul interzicerii masoneriei pe timpul guvernarii maresalului Ion Antonescu(1940-1944) sau dovezile care exista in privinta amestecului iudeomasoneriei in asasinarea Poetului Nepereche,Mihai Eminescu,a rasluirii Romaniei Mari in urma Tratatului de la Trianon din iunie 1920 (subiect dezvoltat de mine anterior-comentariul 19 din aceasta luna),asasinarea elitei Miscarii Legionare in frunte cu C.Z.Codreanu,amestecul asa-zisei masonerii rosii,de fapt sioniste,prin propulsarea si implantarea unor membri ai sai in conducerea “Revolutiei din Octombrie” din anul 1917, care a dus la instaurarea comunismului in Rusia si apoi dupa al II-lea razboi mondial in Europa Rasariteana,formarea statului Israel in 1947-1948, crearea acestuia fiind prevazuta de Albert Pike inca de la 1870 in cadrul unei adunari a Franc/Iudeomasoneriei,unde s-a prevazut de catre acesta a 3 razboaie mondiale care sa duca in final la dominatia planetara a “poporului ales”-evreii sionisti si a oligarhiei sale financiare in cadrul unui Stat Planetar condus de un Guvern Mondial.Acestea si multe altele pe care nu le-am mentionat acum nu sunt relevante deloc? Efectele acestor fapte se resimt si astazi,important sa stim sa le identificam cauzele,autorii adevarati,mult timp ocultate/ocultati de regimuri politice servile masoneriei sau de o presa si o “intelighentie” straina de aspiratiile nationale…



152. Sevastian Rusu - ianuarie 21, 2008

Va propun sa lecturati urmatoarele pagini web despre Francmasonerie si Noua Ordine Mondiala:


http://despremasonerie.go.ro/newage.html
http://despremasonerie.go.ro/partea5.html

Yüklə 289,54 Kb.

Dostları ilə paylaş:
1   2   3   4   5   6   7   8   9




Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©muhaz.org 2024
rəhbərliyinə müraciət

gir | qeydiyyatdan keç
    Ana səhifə


yükləyin