MiDİLLİ turu gün gece gün; ayvalik – MİDİLLİ –yeni cami – agiassos köYÜ- miDİLLİ ÇARŞI – molyvos

Yüklə 15,9 Kb.
tarix01.09.2018
ölçüsü15,9 Kb.
#76189

MİDİLLİ TURU 3 GÜN 2 GECE
1.Gün; AYVALIK – MİDİLLİ –YENİ CAMİ – AGİASSOS KÖYÜ- MİDİLLİ ÇARŞI – MOLYVOS Sabah saat 08:30 da Ayvalık Limanı önünde bulunan Vızz Turizm ofisimizde  buluşma , Pasaport kontrollerinden sonra  sabah 09:00’da Ayvalık’tan hareket eden gemimize biniyoruz  ve 1.5 saatlik  Ayvalık deniz fenerleri arasında  keyifli  yolculuktan sonra 10:30 Midilli’ye varıyoruz. Pasaport kontrollerimizden sonra  bizi dışarda bekleyen aracımıza bavullarımızı otobüse yerleştirip, rehber eşliğinde şehir içi turuna başlıyoruz  merkezdeki  gezimize Osmanlı döneminde inşa edilen Yeni Camii ,Hamamı , HagiaAthanasious Metropolitlik Kilisesi ve renkli  Ermou çarşısını rehber eşliğinde gezip adanın en büyük ve muhteşem kilisesi AgiosTherapulosu ziyaret ediyoruz. Midilli’nin görkemli bir yapıtı olan bu kilise, şehrin en büyük kilisesidir. Çarşının sokaklarında dolaşın, şehrin kalbinin burada attığını fark edeceksiniz, Midilli Kalesi Kuzey tarafında bulunan Restorant ‘larında   alacağımız öğlen yemeğinden sonra Öğle yemeği molamızın ardında Ada'nın güneyinde bulunan sonsuz zeytin ağaçlarının yer aldığı Barbaros'un memleketi Gera Körfezi'nden geçip Agiasos'a geliyoruz. Adanın en geleneksel köylerinden biri olan Agiasos Dağ Köyü'nün kendine özgün tahta oyma mobilya, seramik ve dantel işlerinin sergilendiği şirin çarşısını geçerek ünlü adak yeri olan Meryem Ana Kilisesi'ni  ziyaret ediyoruz. Çarşı meydanında bir kahve molası için serbest zaman veriyoruz . Daha sonra Molyvos ‘taki Otelimize  doğru yol alıyoruz.. Otel yerleşimden sonra belirtilen saatte  resepsiyonda buluşarak Akşam yemeği  için  Molyvos merkezdeki Restaurant ‘ta  birbirinden güzel tat ve lezzetli yemeklerimizi yiyerek eğleniyoruz.Daha sonra Otelimize geçiyoruz dileyenler eğlenceye civardaki Bar ve Diskolarda devam edebilirler.

2.Gün. MOLYVOS- SİGRİ – FOSİL ORMAN – TAŞLAMIŞ AĞAÇLAR- ERESSOS : Sabah Kahvaltısından sonra  Sigri ye doğru yola çıkıyoruz Sigri'dekiLesvos Fosil Parkı Doğal Tarih Müzesini ziyaret ederek o döneme ait kalıntıları görüyoruz Park 286 dönümlük koskoca bir dağ yamacını kaplar. Mekanik araçlarla şekillendirilmemiş olan patikalarda yürüyerek, küçük gruplar halinde bulunan İlk Çam ağaçlarını, 22 metrelik en büyük yatan gövdeyi, atalardan kalma Sekoya tipinde olan ayakta kalan gövdeleri, ayrıca 7,02 metre boyu ve 8,58 metre çapı olan Avrupa'daki en büyük gövdeyi görebilirsiniz. Fosil orman kuzey Ege alanındaki yanardağ faaliyetinden dolayı 20 milyon yıl önce oluşmuştur. Fosilleşmiş gövdelerin bir kısmı, özellikle Nisiopi adacığı yakınında, Sigri'nin karşısında, deniz altında bulunmaktadır daha sonra   grup halinde yapay deprem üretme denemesi yapıp verilen brifing i izlendikten sonra Eressos a hareket  M.Ö 7. Yy İlk kadın şairlerinden Sapfonun doğduğu ve yaşadığı kızlar okulunun kurduğu Eressos sahilinde öğlen yemeği ve serbest zaman. Otelimize dönüş ve Yunan gecesi için belirtilen saate Lobide buluşarak Tavernamıza doğru rehber eşliğinde  Molyvos ’un taş döşeme sokaklarında yürüyoruz ve gecenin geç saatlerine kadar eğleniyoruz..

3.Gün; PETRA- MOLYVOS- SKALLA SKAMNİA- MANDAMADOS- MİDİLLİ – AYVALIK : Sabah Kahvaltısından sonra  Otelimizden ayrılıyoruz ve  Petra’ya hareket burada bulunan 114 basamaklı tek kaya parçası üzerine inşa edilmiş Panagıa Glykofılousa ( Tatlı bakan Meryem Ana ) kilisesini ziyaret ediyoruz dileyenler çarşı meydanında bulunan kafeteryalarda Dondurma veya Kahve molası verebilir. Petra’dan hemen sonra Molyvos Kalesi’ne hareket Mimarisi, Tarihi ve romantizmi ile dünyada ün salmış, Osmanlı Cami ve çeşmeleri ve Molyvos kalesinin olduğu yerde zirveye  çıkıyoruz buradan kaleden dar Arnavut kaldırımlı sokakların ve cumbalı evlerin arasından sahile doğru yürüyerek çarşı içerisinden alışveriş yaparak iniyoruz ve sonra küçük balıkçı kasabası ve zamanında kaçakçıların uğrak yeri olan Skala Skaminia doğru hareket ediyoruz buradan alacağımız öğlen yemeğinden sonra manastırı, seramikleri ve yoğurdu ile ünlü Mandamados’a hareket ediyoruz köyde sadece Ortodoks alemi için değil, tüm inananlar için mucizeler yaratmış çok özel bir yer olan Taksiarhis Manastırını ( Başmelek Kilisesi) ziyaret ediyoruz dua, dilek ve adaklarımızı sunarak ve daha iyi yarınlar dileyerek ayrılmadan önce manastır avlusundaki kafeteryada ballı yoğurt ve lokma molası ve sonrasında Mandamados'tan ayrılarak Midilli merkeze Limana doğru geliyoruz ve pasaport kontrollerinden sonra Freeshop’ta alışveriş imkanı ve gemimize geçiyoruz 18:00 de hareket ve   Ayvalık’a vardık tan sonra Midilli deki gezimiz burada bitiriyoruz. Bi sonraki gezide görüşmek dileğiyle..

İKİ KİŞİLİK ODADA KİŞİ BAŞI

Ayvalık – Midilli – Ayvalık Feribot bileti

FİYATA DÂHİL OLMAYAN HİZMETLER:

ÖNEMLİ NOTLAR

Tur Esnasında ve Araçta unutulan , Kaybolan eşyalarınızdan Acentemiz sorumlu değildir..

Pasaportlarında K.K.T.C ( Kıbrıs ) Mühürü var ise Yunanistan’a giriş yapamazlar..

Yeşil Pasaport sahipleri vize den muaftır, emeklilerin yanında emekli yazısı veya emekli kartı bulundurmaları gerekmektedir..

Fiyatlar nakit ödemeler için geçerlidir kredi kartı ile ödemeler de 5 € fark alınır..